module tetris ( input [2:0] parca, input clk, output reg [3:0] yukseklik, output reg bitti_mi, output reg [3:0] cevrim ); reg [3:0] yukseklik1, yukseklik2, yukseklik3; initial begin cevrim = 4'd0; bitti_mi = 1'b0; yukseklik = 4'b0; yukseklik1 = 4'd0; yukseklik2 = 4'd0; yukseklik3 = 4'd0; end always@(posedge clk) begin if (!bitti_mi) begin if (parca[0]) begin yukseklik1 <= yukseklik1 + 1; end if (parca[1]) begin yukseklik2 <= yukseklik2 + 1; end if (parca[2]) begin yukseklik3 <= yukseklik3 + 1; end cevrim <= cevrim + 1; if (cevrim == 4'd15) begin bitti_mi <= 1'b1; end end end always@(posedge clk) begin //comperator if (bitti_mi) begin if (yukseklik1 >= yukseklik2 && yukseklik1 >= yukseklik3) begin yukseklik <= yukseklik1; end else if (yukseklik2 >= yukseklik1 && yukseklik2 >= yukseklik3) begin yukseklik <= yukseklik2; end else begin yukseklik <= yukseklik3; end end end endmodule